Proxecto Neo: o programa radiofónico que dá voz á comunidade neofalante

Proxecto Neo, o programa de diálogo intercultural, está en antena todos os mércores entre as 5 e as 6 da tarde. Pode acompañarnos desde calquera lugar do mundo a través da radio á carta.

02/06/15

PRODUCIÓN DUN PROGRAMA DE RADIO




A profesora de Formación e Orientación Laboral durante o período de produción do programa na biblioteca do IES Perdouro

Laura del Río

Nestas semanas pasadas participei nunha experiencia de radio escolar. Unha moza do instituto pediume colaboración e eu aceptei encantada. Antes da entrevista, os encontros previos con Noelia foron moi gratificantes. Ela mostraba moito interese en todo o que lle comentaba; tomaba nota de todo con dilixencia e profesionalidade. Con voz doce e baixiña preguntábame sobre a miña vida profesional e chamoulle a atención o que lle contei sobre as miñas estancias no estranxeiro e sobre todo a miña dedicación durante máis de 10 anos ao necesario e esencial mundo da cooperación internacional.
Cando me presentou -xa no estudio da radio-, gustoume moito o seu bo traballo á hora de resumir o que lle contei; e reafirmei a magnífica impresión que me causaran a súa educación e a súa disposición. 
A Álex tiven a oportunidade de escoitalo durante a realización do programa de radio tocando a flauta e regalándonos unha preciosa melodía en directo.

Sem comentários:

Enviar um comentário