Proxecto Neo: o programa radiofónico que dá voz á comunidade neofalante

Proxecto Neo, o programa de diálogo intercultural, está en antena todos os mércores entre as 5 e as 6 da tarde. Pode acompañarnos desde calquera lugar do mundo a través da radio á carta.

30/11/16

Proxecto Neo, 175.6: Flávio Varela Rocha



Alcanzado o número 175, comeza a ser visto o horizonte dos 200 programas de Proxecto Neo. Este número redondo estivo protagonizado por Flávio Varela Rocha. Unha autoridade académica. Outro auténtico exemplo de superación de obstáculos. Con el falamos de Cabo Verde, da Illa de Santiago, de Ribeira da Barca, de viaxe trasatlántica, de escolas, de amizades... da vida.

2 comentários:


  1. Venho escutando o vosso programa desde há umas temporadas, quero felicitar-vos por este e polos anteriores. As vossas entrevistas som mui interessantes. Suponho que estejades a captar a atenção de muitas pessoas, porque verdadeiramente sodes merecedores. Um abraço desde Galdo.

    ResponderEliminar
  2. Amiga, agradecemos as tuas palavras. A nave capitaneada chegou a bom porto, mérito da Capitana e mérito da tripulação. O Flávio e a Lucía... como sempre: enormes!!!

    ResponderEliminar