Proxecto Neo: o programa radiofónico que dá voz á comunidade neofalante

Proxecto Neo, o programa de diálogo intercultural, está en antena todos os mércores entre as 5 e as 6 da tarde. Pode acompañarnos desde calquera lugar do mundo a través da radio á carta.

26/06/17

COMUNICACIÓN EN DOBRE DIRECCIÓN

Manuel González Prieto (Grupo As Médulas para a Lingua e a Cultura Galegas do Bierzo)

PROXECTO NEO. PROGRAMA 200. 5 ANOS DE MODELO BURELA NAS ONDAS-
Fermoso proxecto, os nosos mellores desexos e grazas por convidarnos a participar nesta xornada radiofónica tan especial.
Podedes escoitar a membros do Grupo As Médulas para a Lingua e Cultura galegas do Bierzo, na ligazón web: http://proxectoneo.blogspot.com.es/…/o-especial-200-continu…
Carme Prieto. Minuto 85.
Victor Miguel Villar López. Minuto 89.
A Intervención de Manuel González Prieto, eu mesmo, minuto 41, e na ligazón web:
http://proxectoneo.blogspot.com.es/…/proxecto-neo-2006-prog…
Apertas xente do Proxecto Neo...

Adelino Barros
 
Bom dia. 
Agradeço a oportunidade
Infelizmente a comunicação não estava em melhores condições mas pra mim foi mesmo assim um prazer. Sempre que preciso estou à vossa inteira disposição.
Agora só pra deixar a minha opinião sobre a oficialização da lingua caboverdeana. Penso que em primeiro lugar seria uma questão de valorização da nossa lingua materna e o reconhecimento da identidade do nosso povo. A lingua identifica um povo e nesse caso o povo caboverdeano (Povu Kriolu). Em segundo lugar a oficialização reprezenta tomada de consciência do valor da nossa lingua para todas as nossas comunidades no país e pelo mundo principalmente no que diz respeito à educação. Como se sabe é muito mais fácil e eficaz quando se ensina na própria lingua e ainda digo que oficializar o Kriolu é respeitar um dos direitos humanos consagrados.
Obgd mais uma vez pela oportunidade. 
  

A radio escolar Proxecto Neo, feita por escolares del IES Perdouro que emiten en Radio Burela, celebrou el programa 200 con cuatro horas de emisión. Neste primeiro bloque fainme úa entrevista, puéndome nalgún apuro, pasada 1h 25'. Os nenos que integran ese equipo de periodistas en potencia celebran conmigo el premio de poesía que me deron en Bilbao. Dixen que iba ller un poema i cos nervios lin dous distintos. Je je. Pero creo que nun se deron conta.Condo esté disponible pueirei el segundo bloque del programa especial coas participaciois de Belén Rico Prieto da Veiga i Héctor Acebo de Santiso de Abres.

Fernando Varela Rial

Para celebrarmos os 200 programas radiofónicos de Proxecto Neo, entre outras boas entrevistas, unha ao mestre docente en gaita galega, compositor e, mesmo amigo, Juan Carlos Rilo Fraga: sempre aportando información, datos históricos, excelente música e curiosidades sobre o mundo da gaita e da música galega nas últimas décadas. Parabéns ao entrevistado e ao proxecto radiofónico por todos estes éxitos!

Sem comentários:

Enviar um comentário